fbpx

האם קיימים החזרי מס על הוצאות על השתלות שיניים?

בגלל המצב של השיניים שלהם, אנשים רבים מוצאים את עצמם מסתירים את הפה, לא מחייכים, והודות להתפתחויות בתחום, יש דרך להחזיר את הביטחון. טיפולי השתלת שיניים הן תחליף לשיניים תותבות שהיו נהוגות בעבר. יש היום המון מרפאות לביצוע השתלות שיניים בשימוש בטכנולוגיות חדשניות שמיעלות את התהליך. עכשיו רק נשאר לכם להבין את הפרטים, מה קורה בתהליך, האם ניתן לקבל עליו החזרי מס, ומה העיקר בתוך כל הסיפור הזה.

 

מהן השתלות שיניים

בעבר הפתרון היה להרכיב שיניים תותבות נשלפות, ואז התחילו לשכלל את השיטות ולהגיע לטיפולים יותר טובים ויעילים. בטיפול הזה ישנם כתרים שאלו שיניים מלאכותיות שמוברגות על שתל שהוחדר לעצם החניכיים. הטיפול הזה הוא מענה מצוין לבעיה של אובדן השיניים נוספים שמציאות את השירותים הללו.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

עבור מי הטיפול?

ישנם המון סיבות בגללן מגיעים לאובדן שיניים, זיהומים, מחלות, פגיעות קשה, הליכים לא תקינים, ובכל מקרה בסופו של דבר התוצאה היא המצב העגום הזה של אובדן שיניים שלא יחזרו. לכן השתלת שיניים מאפשרת פתרון כזה נהדר, מלבד השלמת החיוך כמובן, נוחות הלעיסה והתנועה, השכלול גם הוביל לשתלים איכותיים שלא יגרמו לדלקות או אלרגיות.

 

החזרים על טיפולי שיניים

החזרי מס על הוצאות של השתלות שינים וטיפולי שיניים בכלל זה היה דבר הרבה יותר נהוג בעבר, אך הוא בוטל ואינו מתאפשר כפי שהיה. ובכל זאת, ישנה אפשרות להקלה בתשלום, החזרים חלקיים, ולעיתים גם כיסוי הטיפול בסיטואציות ספציפיות.

שתלים

 

תוכנית החזרים

עבור עובדים קבועים במשרה מאלה או משרה חלקית, ישנה אפשרות לקבל החזר חלקי על טיפולי שיניים, חשוב כמובן לוודא זאת לפני התהליך ולוודא את מה שהחוזה שלכם מציד ואת מצב ההסדרים מול העבודה שלכם. שימו לב שגם ניצולי שואה, נכי מלחמה, יכול להיות שתתאפשר עבורם הקלה על ההוצאות או החזרים, לגבי הכל חשוב לוודא ולהתייעץ כמובן.

 

מה אתם צריכים לדעת?

אם התהליך חשוב לכם, כנראה עדיף לעשות אותו בלי כל קשר להחזרי מס, תחושת הביטחון שלכם חשובה והנוחות שלכם היא לא דבר שצריך להתפשר עליו. היום עם השכלול של תהליכי ההשתלה זה קל יותר מתמיד, ולאורך התהליך יהיו אתכם צוות רפואי שמבין בתחומו וידאג שהכל יעבור בצורה בטובה ביותר.

 

שלבי התהליך

בשלב הראשון של ההשתלה, מחדירים את השתל, לאחר מכן, העצם אמורה להתחיל להתגבש סביבו. חשוב להקפיד על היגיינה אישית שתקטין את הסיכוי לאובדן שיניים נוספות ושמירה על תוצאות ההשתלה. לאחר כמה חודשים עוברים בדיקה לגבי מצב השתל, כדי לראות אם הוא נקלט ואז ממשיכים להברגת הכתר שהוכן יל פי צורת השן המקורית.

 

אל דאגה

כל עוד הלכתם למקום איכותי, מנוסה ומקצועי, שביררתם עליו המלצות, אין לכם מה לדאוג. החזרי המס אינם צריכים להיות חלק מההחלטה, ובכל מקרה תעשו את הבירורים שלכם מול העבודה, הביטוחים שלכם, הזכויות והחוק שעלול גם להשתנות. ותגיעו לעשות את הטיפול כשאתם יודעים שזה עבורכם וזה מה שאתם רוצים בשבילכם.

שתלים

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות