fbpx

מה עדיף כלכלית רכישת מוצרים טבעיים או תרופות כימיות

בשנים האחרונות ניתן לראות מהפכה של ממש על מדפי הסופר מרקטים, בתי המרקחת ורשתות הפארם. אם בעבר ידענו שהיצע המוצרים מורכב מתרופות כימיות בלבד, מזונות מעובדים ועוד, הרי שהיום מוצרים טבעיים הם תחליף ראוי לעניין ובכל תחום, והם מציעים פתרונות לא פחות טובים משל המוצרים הלא טבעיים.

אולם כאן בדיוק נכנסים שיקולים נוספים כמו השיקול הכלכלי. אז בשביל שלא תתמודדו עם השיקולים האלו לבד, יצאנו לבדוק וחזרנו עם התוצאות. אז מה עדיף כלכלית רכישת מוצרים טבעיים או תרופות כימיות? כל זאת ועוד במאמר הקרוב.

 

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת Win Tax אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.

בדקו האם אתם זכאים להחזרי המס >>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

הכסף מניע את העולם – לא סתם משפט

בשיחות בין אנשים ניתן למצוא המון ביטויים שמוכרים לנו מהשפה העברית, אולם חלקם נשמעים כמו ביטויים אקראיים שאין להם שום משמעות בפועל. לעומת הביטויים האלו, הביטוי "הכסף מניע את העולם" הוא ביטוי בעל משמעות רבה. ניתן לראות שהרבה מהשיקולים שבני אדם לוקחים בחשבון תלויים בסופו של דבר במובן הכלכלי, בין אם בקנייה או השכרה של דירה ובין אם ברכישת מוצרים טבעיים או תרופות כימיות.

 

מה עדיף כלכלית רכישת מוצרים טבעיים או תרופות כימיות?

אז כששמים את שני סוגי המוצרים הללו בהשוואה אחד מול השני – מוצרים טבעיים או תרופות כימיות, ניתן למצוא חסרונות ויתרונות לכל אחד מהם. אם מוציאים לרגע את השיקול הכלכלי מהתמונה, ניתן לראות מאפיינים מובהקים אצל מוצרים טבעיים ואצל תרופות כימיות.

מוצרים טבעיים מהווים היום פתרון לא פחות ממדהים לתרופות כימיות. הם מכילים רכיבים טבעיים בלבד, מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות והם נותנים מענה דומה ואף זהה לפתרון בעיות. לעומת זאת, תרופות כימיות אמנם עובדות בצורה טובה ונותנות את ההשפעה שלשמה נוטלים אותן מלכתחילה, אולם הן עשויות מרכיבים כימיים שעלולים לגרום לתופעות לוואי ואף לא מתאימים לאנשים שרגישים או אלרגיים לחומרים מסויימים.

קופסת כדורים

 

אז במה בוחרים?

אם מסתכלים על המובן הכלכלי, התרופות הכימיות ברובן מסובסדות על ידי משרד הבריאות, ולכן קיימות תרופות כימיות שעולות מחיר מסויים בדרך כלל, נמכרות במחיר נמוך יותר עבור הלקוחות. לעומת זאת, מוצרים טבעיים לא מסובסדים ולכן מחירם יקר יותר בהרבה מן המקרים.

מצד שני, לא כל בעיה נפתרת רק על ידי השיקול הכלכלי, ולפעמים השקעה של עוד כמה עשרות או מאות שקלים תעניק לכם מוצר איכותי יותר, בריא יותר ובעל השפעה לא פחות טובה מאשר של מוצר אחר. לכן, מוצרים טבעיים, על אף שמחירם עלול להיות יקר יותר, מהווים היום נתח גדול משוק התרופות לפתרון בעיות כמו אימפוטנציה, חוסר חשק מיני, הגדלה טבעית של איבר המין, אורגזמות חלשות, שפיכה מוקדמת ועוד.

אז במקום להתלבט, אנחנו מציעים לנסות שימוש במוצרים טבעיים עוד היום ולגלות את היתרונות הגדולים הכרוכים בהם. בהצלחה!

כדורים טבעיים

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות