שוק דלתות הפנים בישראל

תוכן עניינים

שוק דלתות הפנים בישראל תפס תאוצה בשנים האחרונות, ושוויו מוערך כיום במעל 450 מיליון ₪ בשנה. תחום דלתות הפנים טומן בחובו מספר צרכים ואתגרים חשובים, הן מטעמם של הלקוחות, והן מצידם של הקבלנים ומתקיני הדלתות. אנו מוצאים פונקציות רבות הנדרשות מדלתות פנים, בהתאם למיקום שלהם, לאופי הדקורטיבי הנדרש מהן, הדרישות האקוסטיות, ועוד. בשוק דלתות הפנים בישראל – ישנם מספר שחקנים עיקריים, שאת שמם אנו שומעים יחסית הרבה. בסופו של יום? נהיה מעוניינים בחברה שתעניק לנו את כל החבילה – הן מבחינת עיצוב, והן מבחינת פרקטיקה.

 

הדרישות והאתגרים בשוק דלתות הפנים

בשנים האחרונות אנו רואים מגמה של עלייה במודעות, הן מבחינת הדרישות האסתטיות והעיצוביות, והן מבחינת הפונקציונליות של דלתות הפנים. לדלתות פנים יש מספר תפקידים חשובים, והחברות המובילות בשוק זה – הן אלו שמתחשבות בכל הצרכים גם יחד. כיום יש דרישה לדלתות עמידות ובעלות בלאי נמוך, כאלה המאפשרות פתרונות אקוסטיים במידת הצורך, וכאלה שתוכלנה לספק צרכים מיוחדים בחדרים שבהם בן מותקנות, למשל – כשמדובר באמבטיה, שירותים, או חדרים "רטובים" אחרים. מעבר לכל הצרכים הפרקטיים והחשובים הללו, יש מקום עצום לטיב הדקורטיבי של דלת הפנים. לקוחות רבים מקנים חשיבות עליונה לעיצוב הבית שלהם, ולעתים אף שוכרים אנשי מקצוע שיכווינו אותם בעניין זה… לכן, ברור לחלוטין שדלתות הפנים מוכרחות להתיישב עם האופי העיצובי של הבית.

 

שחקנים מובילים בשוק דלתות הפנים

שוק דלתות הפנים בישראל הוא יחסית מגוון ומפתיע, ועל צמרתו מתחרות מספר חברות איכותיות. בוודאי שמעתם על דלתות פרימדור המייצרות דלתות חדשניות במיוחד, שסדרת הדגל שלהן מתאפיינת בפולימרים מיוחדים המעניקים עמידות בפני מים ורעשים, ובלאי נמוך, דלתות "פנדור" הוותיקות, המתהדרות בעיצובים בעלי שיק אלגנטי שלא ניתן להתעלם ממנו, דלתות "חמדיה" שמקורן בקיבוץ חמדיה, ומציעות דלתות פטנט לשימושים שונים ובעיצובים ייחודיים, וחברות נוספות כגון "אופן גלרי" ו"קליל". נראה שכל החברות, שמות דגש על כל קשת הצרכים הנדרשים מדלת פנים בימינו.

 

כל החבילה במקום אחד

עקב הדרישות המגוונות הקיימות כיום בתחום דלתות הפנים, חברות רבות מצאו דרכי הסתגלות מתאימות. החברות הרואות את עצמן כמובילות את שוק דלתות הפנים, מציעות כיום ללקוחותיהן את כל מה שהם צריכים תחת קורת גג אחת. מצד אחד – מחלקה שתדאג לדרישות הייצור, האספקה וההתקנה, ובה נמצא קבלנים, עובדי מפעל ומתקינים, ומצד שני – מחלקה שתדאג לדרישות העיצוביות, ובה לרוב נמצא אדריכלים ומעצבי פנים. בנוסף, לכל חברה גדולה מומלץ שתהיה פונקציית שירות לקוחות יעילה, שתנצח על כל התזמורת ביד רמה. שוק דלתות הפנים הוא אחד השווקים המעניינים והאקסקלוסיביים בישראל, ומשום כך – החברות המובילות בו נדרשות לעמוד בסטנדרטים גבוהים. חברות המעניקות את כל קשת הצרכים ללקוח – לרוב תהיינה אלה, שאת שמן נשמע יחסית הרבה.

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google
שיתוף ב email
בדיקת זכאות להחזר מס