מרכזיה בענן – 4 יתרונות לעסקים

אחד הצרכים החשובים של עסקים היא תקשורת ברמה גבוהה שתאפשר ליצור קשר עם לקוחות או ספקים בכל עת ללא הפרעות, ולכן הוצאות תקשורת הן הוצאות משמעותיות יחסית לעסקים.

כל עסק זקוק לפחות לשירות טלפוני ברמה גבוהה, וככל שמדובר בעסק גדול יותר כך השירות הטלפוני צריך להיות משוכלל יותר ולאפשר אפשרויות מתקדמות יותר.

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מעדיפים ללכת על שירות מרכזיה בענן המאפשר שירות איכותי במחיר אטרקטיבי.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת מגוון אסטרטגיה פיננסית אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.
בדקו האם אתם זכאים במחשבון החזרי המס >>>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

 

מרכזיה בענן לעסקים – מה זה בכלל?

מרכזיה בענן היא שירות המבוסס על טכנולוגיה של מחשוב בענן. בניגוד למרכזיה המסורתית שאנו מכירים, הנתונים לא מאוחסנים בשרת פיזי הממוקם בעסק, אלא מאוחסנים ומועברים באינטרנט באמצעות שירותי ענן.

טכנולוגיית שירותי ענן קיימת כבר שנים רבות, ואתם וודאי מכירים אותה משירותים כגון OneDrive או Google Drive. מרכזיה בענן פועלת באופן דומה, ומאפשרת לעובדים גישה לשירותי תקשורת מתקדמים באמצעות שימוש באפליקציה ייעודית המותקנת בטלפון הסלולרי, טלפון רגיל או אף באמצעות מחשב – כולל על מחשב שנמצא בבית העובד. מרכזייה בענן מכילה אפשרויות מתקדמות מלבד ביצוע שיחות טלפוניות, כגון הקלטת שיחות, יצירת דו"חות ועוד.

 

כל היתרונות של מרכזיה בענן לעסקים

אז מדוע מומלץ מאוד לעסק שלכם לעבור לשירותי מרכזיה בענן? הסיבות לכך טמונות ביתרונות הרבים שיש לשירות זה:

איש עסוק
  1. מחיר משתלם הרבה יותר

הוצאות תקשורת הן מההוצאות המשמעותיות בעסק – אך זה לא חייב להיות כך. מרכזיה בענן מוזילה את עלויות התקשורת באופן משמעותי, בין אם אנחנו מדברים על עלויות ההקמה, עלויות התפעול השוטף וכן מחירי השיחות. עם מרכזיה בענן כבר לא צריך לחשוש לבצע שיחות טלפון יקרות.

 

  1. השירות שיאפשר לכם להיות גלובליים בזול

הורדת המחירים שמאפשרות מרכזיות לעסקים בענן לא תקפה רק לשיחות בתוך ישראל אלא גם לשיחות בין לאומיות. אם יש לעסק שלכם לקוחות או ספקים מעבר לים אין שום סיבה שתסתמכו על תקשורת טלפונית יקרה או תקשור אינטרנטית ברמה ירודה כגון זום וכדומה – מרכזיה בענן היא שירות איכותי וזול לעסק גלובלי.

 

  1. תקשורת בכל אמצעי שתבחרו

עם מרכזיה בענן אתם כבר לא כבולים לטלפון המסורתי. גם אתם וגם הלקוחות שלכם יוכלו להשתמש בכל אמצעי שיבחרו, בין אם מדובר במחשב, טאבלט, מכשיר טלפון רגיל או טלפון סלולרי. אפשרויות אלו מקלות על העובדים שלכם ואף מאפשרות עבודה מהבית ובאופן כללי תורמות והעלאת רמת השירות.

 

  1. אפשרויות מתקדמות

מרכזיה בענן מאפשרת לכם לבצע אפשרויות מתקדמות שלא מתאפשרות בשירות טלפוני רגיל, כגון פשרות להפקת דוחות ניהוליים. בנוסף, תוכלו להנות מפתרונות מתקדמים כגון ביצוע שיחות ועידה, הקלטת שיחות ולהנות מרמת אבטחה גבוהה.

 

כך תבחרו במרכזיה המתאימה לכם

באתר Check-box תוכלו להשוות בין מגוון מרכזיות לעסקים ולבחור את המרכזיה המתאימה לכם ביותר מבחינת השירות, האפשרויות והמחיר.

 

נציג

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות