דוגמאות של הצלחת מיתוג עסקי לעסק

מיתוג עסקי הוא תהליך אסטרטגי שמטרתו היא לייצר צמיחה והתקדמות עסקית.

למשל ליצור בידול מהמתחרים, למכור ליותר לקוחות חדשים, לשווק בצורה טובה יותר, או ממש ליצור שפה שהעסק משתמש בה ורוצה להעביר לקוחותיו.

בדרך כלל המיתוג יפורש כיצירת גרפיקה דומה במקומות הפרסום לדוגמא אתר האינטרנט של העסק, מודעות פרסום באתרים אחרים ואפילו בחנות הפיזית או במוצרים הפיזיים של העסק.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת מגוון אסטרטגיה פיננסית אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.
בדקו האם אתם זכאים במחשבון החזרי המס >>>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

המיתוג יעשה עם בעל מקצוע שחי את עולם הפרסום והמיתוג, או חברה גדולה שמתמחה ביצירת מיתוג לבעלי עסקים ויודעת איזה עיצוב ולוגו יתאים למוצר הספציפי של העסק.

 

בחירת החברה

בחירת בעל המקצוע שתעבדו איתו על מיתוג עסקי היא חשובה ויש לה תפקיד מכריע בהצלחת הפרסום והשיווק ובהצלחת העסק כולו. חשוב שתבחרו חברה שיש לה חוות דעת טובות ושיש לה הצלחות ששמעתם עליהם או שהכרתם וראיתם בעיניכם. חשוב לבחור חברה או מעצב שאהבתם את העבודות שלו ואת הקו העיצובי שלו. לפרטים נוספים על מיתוג עסקי היכנסו לאתר הבא.

 

דוגמא

נסתכל לדוגמא על מותג מחו"ל המוכר לכולנו- קוקה קולה. כולנו מכירים את הלוגו שלהם ואפילו את הצבע שתמיד מתקשר אליהם – אדום. החברה השקיעה בהתחלה ביצירת המיתוג שלה כמובן לאחר מחשבה וחקר שוק, ועד היום בסרטים או בתמונות מפורסמות ניתן להיתקל בשלט של קוקה קולה או בלוגו שלה, וזה מראה עד כמה המיתוג שלה הצליח ועצם זה שיש איזשהו מוצר בעולם שישר מעלה לנו קונוטציה של צבע מסוים – זה אומר הרבה.

נתון

 

דוגמא 2

חברת נייק וכמובן הלוגו שלהם, הלא הוא הווי הידוע. ניתן לראות את ההיסטוריה של הלוגו ולראות שכל כמה שנים הם שינו אותו אבל הצורה הבסיסית של ה"ווי" תמיד נשארה. אפילו ששאר הסממנים והצורות האחרות בלוגו ירדו, אפילו השם נייק, ונשאר רק הווי המוכר לכולם.

ניתן עוד לכתוב רבות על הלוגו המפורסם, רק נוסיף על העניין של הווי שהוא תמיד מתקשר לנו להצלחה, אם זה במבחן, או הצלחה בספורט, ואפילו מצוינות, שזה מה שנייק רצתה שנחשוב עליו כשאנחנו רואים את הלוגו שלהם.

 

למה מיתוג עסקי זה חשוב

מיתוג עסקי גורם ללקוחות חדשים להסתקרן ולרצות לראות מהם המוצרים שלכם, לקשר בין המוצר לעסק ולגרום בעצם לתהליך המכירה להיות חלק ומהיר יותר. כשהם נתקלים לראשונה בפרסומת, ועוברים לחנות, ולבסוף רואים מוצר שהן רוצים, ובכולם העיצוב זהה והצורה או השם של העסק שלכם זהה הם מבינים איפה הם נמצאים, ויודעים שיקבלו את מה שהם נתקלו בו לראשונה.

 

סיכום

לסיכום ראינו כיצד מיתוג עסקי נכון, שמבוצע בצורה ישירה ביחד עם בעל העסק, שמקובל על בעל העסק, ושתואם את המוצרים או השירות שהעסק מציע (כמו הווי של נייק) יכול להרים את העסק לממדים חדשים, לפרוץ תקרות זכוכית חדשות, לייצר בידול מהמתחרים, ולגרום להצלחת העסק.

 

מטבעות

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות