כתיבת תוכן לעסקים – איך להיות הכי חד מיוחד?

עולם התוכן הדיגיטלי מתחלק לספר תחומים ועקרונות שיווק.

ישנו שיווק במדיות החברתיות, כמו אינסטגרם, פייסבוק טוויטר ואף טיק טוק. וישנו שיווק באתרים ייעודיים של עסקים.

כתיבת תוכן לעסקים היא נישה אחת בתוך עולם השיווק הדיגיטלי המוצע לעסקים בעולם הנוכחי והוא מהווה את אחת הדרכים הטובות למשוך את הקורא לאתר שלכם ולאחר מכן גם לעסק שלכם.

הודעה חשובה - קבלו את הכסף שלכם חזרה!

שילמתם מיסים עודפים? המבצע הבא בשבילכם! כ-78% מהאזרחים זכאים ל-6,000₪ בממוצע.
ביחד עם חברת מגוון אסטרטגיה פיננסית אנחנו נדאג לכספי המיסים שלכם.
בדקו האם אתם זכאים במחשבון החזרי המס >>>

בדקו כמה כסף מגיע לכם ממס הכנסה. מלאו את שמכם המלא, מספר הטלפון ופרטי ההשתכרות שלכם וקבלו תשובה מהירה על גובה ההחזר.

אך בדיוק בשביל מטרה זו נדרשת כתיבה עניינית, מעניינת ורלוונטית, אז איך עושים את זה נכון?

 

תוכן הוא העיקר

לעומת אספקטים אחרים של שיווק, בהם האלמנטים החזותיים (כמו מוזיקה, תמונות, ריחות וטעמים) מהווים את המהות החשובה ואת הדרך הנכונה למשוך את הלקוח שלכם, בכל הנוגע לכתיבת תוכן העיקר הוא אך ורק התוכן. לכן ובצורה דיי הגיונית, הדרך הטובה ביותר למשוך את הלקוחות שלכם לקרוא את התוכן שלכם ובכך להתעניין בעסק שלכם הוא תוכן איכותי. אך, צריך לזכור שמדובר במשימה הדורשת זמן, ידע ובעיקר רצון להשקיע.

 

איך לכתוב תוכן איכותי?

האלמנט הראשון הוא הבנה לעומק של תחום העסק עליו תרצו לכתוב. ישנו הבדל משמעותי בין המידע שנרצה להעביר במאמרים של עסקים בתחום האופנה לעומת חברות ביטוח והדבר נכון לכל שני תחומים שתבחרו להשוות ביניהם.

הקלדה

לכן, חשוב מאוד להבין מהם תת הנושאים הרלוונטיים לעסק עליו אתם כותבים. תחת הכותרת של ביטוח ישנן אלפי תת קטגוריות כמו ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח בריאות ועוד רבים.

האלמנט השני ובעניי החשוב ביותר ליצירת תוכן ייחודי, הוא המקוריות. אלא אם כן אתם כותבים על תחום שעד כה לא פורסם לגביו כל מידע (מה שכנראה לא יקרה), ישנם מאמרים רבים שנכתבו עד כה באותו נושא או בנושאים דומים. חשבו מאוד שתהיו מקוריים ושהמידע שתביאו יהיה עדכני ורלוונטי ולא מבוסס על מידע וטרנדים משנים אחורה.

 

קצר ולעניין

בעולם המודרני הקשב של הקורא שלכם הוא מועט מאוד. כדי שהקורא ירצה להמשיך לקורא את התוכן שכתבת (ולאחר מכן גם להמשיך להתעניין בעסק), עליכם לספק לו את המידע שהוא מחפש בצורה ברורה, קצרה ועניינית. אין טעם לנפח את הפסקאות במילים ותיאורים מיותרים.

נוסף לכך, הקפידו להשקיע אקסטרה זמן בפסקת המבוא שלכם. הקורא הממוצע יקרא את 5 השורות הראשונות ולאחר מכן יחליט האם להמשיך או לא. גרמו לו להתעניין באמצעות סיפורים אישיים רלוונטיים (אם קיימים), העלאת שאלות מסקרנות והצגת הנושא באופן המעניין ביותר שניתן.

 

תחשבו על עצמכם בתור הקורא

כותבי תוכן רבים מתחילים לכתוב ופשוט שופכים את הידע הרחב שלהם על הדף (או המקלדת). אך, כדי לקבל מאמרי תוכן איכותיים, חדים, מעניינים ורלוונטיים לקהל הלקוחות שלכם, חשוב מאוד לחשוב כמותם. לפני שאתם מתחילים בכתיבת המאמר (ואף לפני שאתם מתחילים בחיפוש המידע על הנושא), התחילו בלחשוב, מה אתם הייתם רוצים שיהיה כתוב במאמר הרלוונטי, במידה והייתם מנסים לפנות לאותו עסק או לאותו תחום.

 

איש עובדת

אהבתם את המאמר? שתפו ברשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מה היה לנו עד עכשיו?
סיבות לקבלת החזר מס
מידע נוסף
נגן וידאו
בדיקת זכאות להחזר מס
דקות
שניות